Sunday 6 December 2020

La det snø!

Er du også en av dem som synes at det er deilig å krype opp i sofakroken med et håndarbeid?

Kunne det vært ekstra hyggelig med et nytt koseprosjekt nå når vi skal tilbringe mye av jula hjemme?

 

Bli med å La det snø!

 

La det snø! er et nettkurs hvor vi lager snømannblokker. 

Tenk deg at du tar et bilde av en snømann på ulike tidspunkter over en uke. Du får mange forskjellige himmelfarger, vær og vind. Det er denne effekten vi skal lage, men med stoff, og nål og tråd.

Teknikkene er enkle og passer for alle, enten du har sydd mye eller lite.

Du kan applikere snømennene, stitche dem, male dem, eller en kombinasjon av flere teknikker. Jeg har applikert himlene, og latt dem gi litt farge til snømannen og snøen. Alt er filmet, trinn for trinn.

Nå er jeg i gang med broderingen. Dette er så morsomt å holde på med, at jeg aldri klarer å vente:)

 

Nettkurset er i 3 deler, og går over 4 uker. Del 1 sendes ut 26.12, Del 2 02.01, og Del 3 23.01.


Del 1 inneholder illustrasjon til snømannen samt video med hvordan du lager til snømannblokkene. Du får også med fargeleggingsvideoe, broderivideo og stitcheryvideo.

Del 2 viser hva jeg har brodert på blokkene mine. Du syr på den måten som passer best til blokkene dine, og i det tempoet du er komfortabel med, dette skal være kos:)

Del 3 inneholder video og skriftlige instrukser til en måte å bruke blokkene på. Mine kommer til å bli et veggbilde.

Alt kursmaterialet lastes opp i en passordbeskyttet Dropboxfolder.

 

La det snø! koster 169,- pr deltager.

Klikk på ikonet under, og bli med!

Når du har meldt deg inn på påmeldingssiden, mottar du betalingsinstrukser via mail. Du har plass på nettkurset La det snø! når du har betalt:)

No comments:

Post a Comment