Wednesday 16 January 2019

Velkommen til Mrs Moen Påskemysterium!


Da er årets påskemysterium åpent for påmelding!

Påskemysteriet går over totalt 5 fredager i mars med oppstart 01.03. Vi skal sy en påskeløper, men designen kan også brukes til å lage to puter med litt endringer, eller brukes som blokker i større arbeider. Jeg har laget modellen min av stoffrester, men det er helt opp til deg hvor mange stoffer du ønsker å bruke til de ulike delene.

Vi skjærer stoffene den første uken, og så pusler vi delene sammen uke for uke. Jeg har filmet alt det jeg gjør, og du får også med skrevne instrukser med illustrasjoner så du enkelt kan følge med når du syr selv:)

Påskemysteriet koster 119,- pr deltager. Det er mindre enn et mønster, og alt mysteriematerialet er ditt til odel og eie slik at du får beholde både kursdokumentene og tilgangen til videofilene også etter at vi er ferdige. Jeg har valgt å gjøre det på denne måten av flere årsaker – det er mindre arbeidskrevende for meg å administrere, det gir et større spillerom mht design og teknikker, og det gir mer verdi til dere – det er simpelthen verdt det:) Som på Julemysteriet, blir det en lukket Facebookgruppe for deltagerne.

Når du har meldt deg inn på påmeldingssiden, mottar du en mail fra meg med bl.a. betalingsinstrukser. Du har plass i mysteriet når du har betalt.  Etter det vil du, på hver fredag i mars, motta en mail med ukens instrukser. De blir også postet i Påskemysteriumgruppa.

De som var med på Julemysteriet har allerede fått melde seg inn, så gruppen nærmer seg halvfull allerede. Teknikkene passer for alle, enten du har sydd mye eller lite, kan lages av ting du allerede har og syes på maskin.

Du melder deg på påskemysteriet ved å klikke på bildet under


Snakkes:)

Nina Lise


No comments:

Post a Comment