Wednesday 23 October 2019

Biblioteket er åpent!



Jeg holder på med å bygge opp et bibliotek med videoer og freebies som jeg legger inn etterhvert som jeg poster dem/sender dem ut. Målet er at dette skal bli et ressursbibliotek for quiltere.


Biblioteket er nå åpent for mottakerene av Fargeglade meldinger. Det ligger i Dropbox, og er passordbeskyttet. Passordet blir oppdatert med (u)jevne mellomrom.

Du finner linken og passordet til biblioteket nederst i de Fargerike meldingene. 
Er du allerede med på nyhetsbrevet, trenger du ikke melde deg på igjen!


Som en del av ressursbiblioteket, jobber jeg også med en mer uhøytidelig, toveis kommunikasjonskanal. Mer om det om en uke eller to:)
Du signer opp for Fargeglade meldinger ved å klikke på bildet under

Jeg fant fram modellene til Quilta Figurer denne helgen, og filmet en liten show & tell  av kurset:)




Snakkes:)

No comments:

Post a Comment