Tuesday 29 October 2019

Livet er bedre i farger!


Jeg har en uhøytidelig liten utfordring til deg denne høsten!

Min lille slogan (om man kan kalle det det) er Livet er bedre i farger, lag en quilt!



Så utfordringen til deg er - lag en quilt hvor det står ”Livet er bedre i farger”. Du kan velge om du vil ha med ”lag en quilt”. Om du vil male teksten, quilte den, eller applikere den slik jeg har gjort, er opp til deg. Størrelsen bestemmer du også selv - men - den skal lages av rester!

I 2020 har jeg valgt nettopp RESTER som tema for utfordringen, og premien er en gratisbillett til Restefesten! Klikk på bildet under, så kommer du til nettsiden min med info og påmeldingsskjema:)


Det ferdige prosjektet ditt skal postes iht reglene på Facebook og/eller Instagram i perioden 20-22.11. Poster du begge steder, får du to lodd i trekningen. Og - har du postet begge steder og er den som vinner, får du en ekstra billett som du kan gi til en venninne. Har du allerede betalt for Restefesten ved trekningen, refunderer jeg betalingen din!

Du signer deg opp for Livet er bedre i farger ved å klikke på bildet under. Reglene for utfordringen kommer i bekreftelsesmailen. Der finner du også en nedlastbar liten e-bok om hvordan du enkelt kan lage din egen tekstapplikasjon.
 Livet er bedre i farger!


Livet er bedre i farger, lag en quilt!

No comments:

Post a Comment